Objevila se na vašich botách závada? Můžete ji snadno reklamovat. Pokud bude reklamace uznána, boty opravíme, vyměníme za nový pár nebo vám vrátíme peníze.
Jak podat reklamaci?
Vyplňte tištěný reklamační formulář ZDE.
Bezpečně zabalte produkt spolu s formulářem.
Odešlete balík na níže uvedenou adresu.
Pokud bude reklamace uznána, náklady na dopravu hradíme my.
Pokud bude reklamace uznána a dojde k vrácení peněz, částka vám bude vrácena do 14 dnů od vystavení dobropisu, který vám zašleme e-mailem.
Adresa pro vrácení reklamovaných produktů:
bos barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praha 9
190 00
Jak probíhá reklamace?
Pokud bude reklamace po posouzení uznána, postupujeme následovně:
Pokud je závada opravitelná, profesionálně ji opravíme co nejdříve.
Pokud boty nelze opravit, vyměníme je za nový pár.
Pokud boty nemáme skladem nebo nelze reklamaci vyřešit do 30 dnů, vrátíme vám peníze na váš účet.
Co nelze reklamovat?
❌ Běžné opotřebení obuvi
❌ Mechanické poškození
❌ Nevhodná velikost nebo nepohodlí při nošení
❌ Závady způsobené nedostatečnou péčí nebo nesprávným používáním
❌ Poškození v důsledku neodborných oprav provedených na vlastní náklady
Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste si vybrali jiný model?
Je to jednoduché. Podívejte se na stránku s pokyny pro vrácení zboží.
Máte dotazy? Kontaktujte nás na orders@anglesfashion.com.