Reklamace

Objevila se na vašich botách závada? Můžete ji snadno reklamovat. Pokud bude reklamace uznána, boty opravíme, vyměníme za nový pár nebo vám vrátíme peníze.

Jak podat reklamaci?

  • Vyplňte tištěný reklamační formulář ZDE.

  • Bezpečně zabalte produkt spolu s formulářem.

  • Odešlete balík na níže uvedenou adresu.

Pokud bude reklamace uznána, náklady na dopravu hradíme my.

Pokud bude reklamace uznána a dojde k vrácení peněz, částka vám bude vrácena do 14 dnů od vystavení dobropisu, který vám zašleme e-mailem.

Adresa pro vrácení reklamovaných produktů:

bos barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praha 9
190 00

Jak probíhá reklamace?

Pokud bude reklamace po posouzení uznána, postupujeme následovně:

  • Pokud je závada opravitelná, profesionálně ji opravíme co nejdříve.

  • Pokud boty nelze opravit, vyměníme je za nový pár.

  • Pokud boty nemáme skladem nebo nelze reklamaci vyřešit do 30 dnů, vrátíme vám peníze na váš účet.

Co nelze reklamovat?
❌ Běžné opotřebení obuvi
❌ Mechanické poškození
❌ Nevhodná velikost nebo nepohodlí při nošení
❌ Závady způsobené nedostatečnou péčí nebo nesprávným používáním
❌ Poškození v důsledku neodborných oprav provedených na vlastní náklady

Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste si vybrali jiný model?
Je to jednoduché. Podívejte se na stránku s pokyny pro vrácení zboží.

Máte dotazy? Kontaktujte nás na orders@anglesfashion.com.